Dress up in you

om du var tvungen att bara klä dig i en färg, vilken skulle det bli i så fall? (svart räknas inte)

då jag skulle förmodligen säga grått. gud vad tråkigt. jag säger rosa istället.


vad skulle du aldrig bära i klädesväg?

typ cityshorts. eller nätlinne.


hur skulle du beskriva din stil?

jag vet inte riktigt, jag tänker inte så mycket. jag tar bara på mig saker jag tycker är snyggt. men jag brukar alltid tänka i kontraster. om jag har svart vill jag ha någonting i en stark färg till det eller något stort smycke. om jag har på mig en grabbig tshirt så har jag något kvinnligt till den som till exempel högklackade skor, läppstift eller liknande.

 

vilken är din favoritfärg?

förutom svart gillar jag lavendellila, mintgrön, röd och alla nyanser av brunt. och plommon. och allt som är glittrigt i stort sett. och nu har jag tydligen börjat gilla gult.

 

favoritklädesplagg?

väldigt länge har jag verkligen tyckt att mammas mörkbruna mockakjol från 70talet är det finaste som finns men nu gillar jag alla mina stora tshirtar från thailand.


gillar du stora eller små trosor?

någonting mittimellan.

 

favoritaffär överhuvudtaget?

pingstkyrkans loppis i eskilstuna.

 

snyggaste mannen? snyggaste kvinnan?

jag svarar alltid adam brody på den frågan för det är och kommer alltid vara sant, fast nu delar han första platsen med heath ledger och joseph gordon levitt också. världens vackraste kvinna är ironiskt nog zooey dechanel. och så tycker jag att alma helgesson är sjukt snygg.

 

favoritplagg?

klänning så klart.

 

om du skulle designa ett par egna skor, hur skulle de se ut?

det skulle nog vara ballerinaskor i mocka. i alla färger i världen typ.


favoritoutfit?

klänning, strumpbyxor och kofta.


vart handlar du helst kläder?

helst bara second hand. i falun blir det oftast på röda korset eller bra begagnat men jag brukar se till att handla kläder mest när jag är i andra städer. numera handlar jag inte kläder överhuvudtaget av den enkla anledningen att jag inte har några pengar. haha!


favoritaccessoar?

något enkelt. typ guldkedjor eller en fin klocka. alternativt en fin väska som glittrar eller gör något annat kul.


vad använder du helst för skor?

sköna. alla sorters tygskor och mina kängor.


hur gör du i ordning ditt hår?

jag gör i stort sett aldrig i ordning mitt hår. jag borstar det en gång varannan dag ungefär.


vad har du haft för stilar?

haha å. i låg- och mellanstadiet var jag den vanliga jeans och tshirt tjejen som handlade alla kläder på jc. fast jag hade en del plagg som var liksom konstiga men som jag älskade i smyg. i sjuan var jag vanlig, försökte smälta in så mycket som möjligt. i åttan fick jag dille på randiga tröjor, rosa tyllkjolar och strumpbyxor i konstiga färger. och miljoner pins. i slutet av nian och början av ettan började någon kortvarig förvirrad fjortisperiod då jag köpte små klänningar och toppar på vero moda och ginatricot i samband med att jag festade så fruktansvärt mycket. det hörde till av någon konstig anledning. men i slutet av ettan tycker jag nog att jag började hitta till den stilen jag har nu. vad det nu är för stil.


vem tycker du klär sig snyggt?

jag tycker om hur tjejerna i sahara hotnights klär sig. och typ michelle williams och peaches geldof.



Kommentarer
Postat av: Anonym

aha confession, har jag inte alltid sagt det? han ÄR världens snyggaste finaste man!! jgl asså

2011-04-16 @ 11:49:04
URL: http://bungalowbusiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0