Thank god

Men idag kommer ju bli världens roligaste dag kanske endå. För först ska jag baka en ananaskaka sen ska jag packa och göra mig klar och så åker jag till Eskilstuna med mamma och pappa. Där hoppas jag att vi ska gå på loppis men har ingen aning om någonting är öppet. På kvällen käkar vi påskmiddag och så ska jag ta mig till Arlanda via bil med Hanna eller tåg. Vet inte riktigt än. Iallafall så ska jag stå där efter elva och krama mina två resekamrater som äntligen kommer hem. Sen ska vi ta med oss den ena hem, den andra ska stanna i Stockholm under helgen. Det känns fint iallafall. OCH så ska jag svara på alla fina frågor. NI ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: Beata

OK det där var typ det roligaste jag sett på ca 2000 år, har tittat på det non stop de senaste fem minutrarna men det är lika jävla fint varje gång. MMMMMMHHHHHHHHH hahahahah DÖR

2011-04-24 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0