Jag hörde att dina drömmar gick i uppfyllelse

FAVORIT-
Dryck: Kaffe och Cola
Band: Just nu, The radio dept
Film: Alla Harry Potter
Musik: Plingplongindiehouse
Årstid: Precis i början av sommaren
Högtid: Jul måste jag säga endå
Bok: Har just läst Fördjupade studier i katastroffysik av Marisha Pessl och den var superbra
Djur: Enhörning
Sak: Nu när min mobiltelefon är borta måste jag nog säga min Ipod
Plagg: Höga jeansshorts
Dag: Lördag
Ställe: Tycker om att vara hemma hos mina vänner, det är tryggt och fint och så
Frukt: Mango
Egenskap: Rolig
Plats i världen: Phi Phi
Superhjälte: Batman
Godis: Vit choklad
Färg: Att titta på: Grönt Att ha på sig: Svart
Aktivitet: Hångla

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååååååååååå fördjupade stuider i katastroffysik! nästan så att jag vill byta tågbok & läsa om den istället. m. men. bara nästan. men. så bra!

2011-04-14 @ 05:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0