Godis mitt i veckan ser jag

Jag är glaaad. Jätteglad. För jag har fått veta att min mobiltelefon är i trygga händer och att jag får tillbaka den idag. Det är som att livet har mening igen. Efter 7 dagar utan telefon. Jag har dött och återuppstått. Och så har jag pratat lite med Jonna, i för sig på facebook-chatten men vi bestämde att hon ska ringa imorgon. Och sen kommer hon hit nästa helg. Och det gör Sara också! Och det gör Petra och Frida också! Och mina föräldrar åker bort så jag kan ha fritidsgård här hemma. Så fruktansvärt bra. Nu ska jag dricka kaffe ute på altanen. Och sen kanske, bara kanske, gå ut och göra någonting. Men förmodligen lär jag stanna inne och söka jobb. Jaja, jag är glad endå. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0