Dog is dead

Idag är jag bakfull och lyssnar på Yann Tiersen. Och sen kom mamma hem från Stockholm med en mascara och knästrumpor. Att hon alltid vet vad man behöver. Och sen pratade vi bort allting jag har haft ångest över. Så nu är jag lite lättare igen. Har min kamera hos Hanna så jag kan inte fota mina Thailandskläder än tyvärr.
Men jag kan berätta vad jag gjorde igår. Hela förmiddagen gjorde jag bara duktiga saker som att gå upp tidigt, äta en bra frukost, ta ur disken ur diskmaskinen och fylla på med odiskad disk, sortera tvätt, städa på mitt rum, skriva en att-göra-lista och sen laga lunch. Efter lunch gjorde jag inte så mycket mer än att titta på tv och duscha och sminka mig. Hanna hämta mig runt halv sex och så handlade vi godis, mat och citroner på Ica Maxi och drog hem till henne. Anders kom dit och sen satt vi och drack cider/vin/öl och hade det trevligt i slow motion kändes det som. Sen plockade jag fram tequilan och då gick allt plötsligt lite snabbare och vi hade jättemysigt. Och lyssnade på fin musik och sånt där. Vid tolv drog vi på oss jackor och skor och gick mot stan. Tyävrr kom Anders inte in på Etage men jag och Hanna dansade lite åt honom också. Just dansandet var skitroligt men det andra var tyvärr inte så kul. Vi gick innan klockan två för Hanna mådde skit, ska aldrig tvinga i henne tequila igen. Sen mötte vi upp hennes fästman och gick mot stan och jag gick hem. Men det var kul endå.

(Ungefär så här tycker jag att Yann Tiersen låter.)

Kommentarer
Postat av: fridafantomen

ååååååååååå du är så fin. så fint med plingpling & det här har jag gjort idag & speciellt så här tycker jag att yann tiersen låter

2011-04-10 @ 19:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0