Det handlar inte om dig

Shit alltså. Idag fick jag snacka med båda mina små duvor som är i Asien och det kändes fint men om det var möjligt så saknar jag dem ännu mer nu. Petra verkar dock vara i helvetet fast i solen. Måste ha hem dem nu. Fast det positiva är väl att det är bara två veckor kvar.
Annars har jag det jättejättejobbigt för jag har ingen telefon och vill dö. Ungefär. Och jag får inte tag i mamma för hennes telefon fungerar inte och hon är i Stockholm, så jag ringer Erik och han vägrar svara i sin telefon. Så jag har panik. Kan inte smsa någon eller fråga någon om råd. Vilket jag verkligen är i behov av just nu. Faktiskt.
Usäcsjakfhdfj sen ska jag iallafall fika med Hanna och det ska bli mys och vi kan snacka Langkawi-minnen och annat kul. Och sen kanske jag ska grilla med lite gulliga människor, om det inte är för kallt. Och om jag inte känner mig för sjuk. Eller trött. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0