Sometimes i just can't

Jag äter havrefras med mjölk och dricker oboy. Har sett på bra tv hos Emelie hela kvällen med henne och Petra och Daniel. Och så Tyson som springer runt/sover på ens mage/slickar en i ansiktet. Det har varit fint, har ätit pizza och vaniljmunkar och lite godis.
Hela förmiddagen sen halv åtta spenderade jag på sjukhuset, men det var roligare än man kunnat tro. Halv två cyklade jag och Petra därifrån och däckade nere i mörka, mjuka, sköna källaren framför Kjell Bergqvist i här är ditt liv, vi bröt ihop totalt. Och sen såg vi Anneli och liket, det var roligt.
Är enormt trött nu, ska lägga mig och läsa min fina bok eller nya ELLE. Och sova jätte skönt.
Igår kom jag ner i köket efter att jag hade legat en hel eftermiddag i hennes säng och stirrat in i ingeting, läst, sovit, lyssnat på musik och så krama mamma mig och frågade om livet var jobbigt. Jag sa mm och sen åt vi. Det hjälpte helt plötsligt. Så jag gick på promenad med Linda och sen sov ju Petra kvar här. Vi såg i skuggan av värmen med Joel Kinnaman, åh.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0