I will teach you everything I know

På lördagen vaknade jag när mamma och pappa kom in och sjöng lite, fick kaffe och choklad osv. Och paket! Mest pengar men lite annat också, två maskaror, en eyeliner, en bok, en jättefin stor låda med miljoner knappar, en poncho osv. Var jävligt sliten men glad! Sen gick jag ner till Frida som sov i källaren, vi gick upp och åt frulle. Mamma hade redan städat överallt, vilken jag var så himla glad över för jag var inte på städarhumör. Petra kom dit och Sofia också, fast bara en stund för jag hade bråttom. Åkte ner till systemet med Petra och det var inget speciellt, mer än att man kunde stå aslänge och välja mellan alla olika sorter av allt.
Sen åkte vi hem till mig och gjorde oss klara och åkte till tåget halv fem. Mötte Olle där och sen satte vi oss på tåget och åkte till Gävle för att åka på Olles syrras 25års fest.
Det var riktigt roligt, även om alla var lite äldre så gjorde det ingenting. Vi drack, åt chips, gick tipspromenad om Elin osv. Sen gick de flesta av oss på krogen också, vi gick på Heartbreak Hotel och det var så sjukt mycket människor. Man tog sig knappt fram, med det var askul. Fast när jag, Olle, Petra och Pelle satt ner och tog en öl råkade vi hamna bredvid ett slagsmål så efter en stund flög en kille in i mig så jag flög av min stod och hamna med en duns nere på golvet rakt på höften. Olle och Petra vart skitsura och skrek på killen att ta upp mig. Pelle gjorde det istället. Sen höll en tjej på att kasta en barstol på Olle och hennes pojkvän ballade ur totalt. Sen brottade vakterna ner dem så vi klarade oss. Fast jag fick ett jävla blåmärke.
Vid två gick vi tillbaka hem igen, fast det tog sin tid. Jag och Petra ville efterfesta så vi satte oss i köket och drack vodka när dem andra gick och la sig. Sen satt vi ute på balkongen och pratade, mest om mig har jag för mig. Sen somnade jag, Olle och Petra sked i Elins dubbelsäng. Det var en fin kväll.
Dagen efter åt jag och Petra på Max två gånger och gick på willys i timmar. Sen fikade vi med Olle och Elins släkt tills vi åkte bil hem med Olles mamma, hon är hur skön som helst.

Minns inte vad jag gjorde på kvällen, var hemskt sliten iallafall. Men åh vilken bra helg det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0