This could be something

Hej!
Jag har en jättekonstig känsla i magen. Jag vet inte vad det är. Det är fruktansvärt. Det känns som att jag vill dö, gråta, skrika. Men jag vet inte över vad. Det har liksom inte hänt någonting, alltså verkligen ingenting. Jag har ju vart hemma hela helgen, och det kan inte direkt vara det heller. För det kom bara plötsligt. Och så fick jag jättesöta presenter av mamma och moster men jag kunde inte ens njuta av det. För jag satt bara och irriterade mig på den där klumpen i magen. Ska sova bort det.

Här är några fina bilder föresten.

 


Kommentarer
Postat av: RÄven

puss baby

2010-10-11 @ 12:50:34
Postat av: jonna

<3

2010-10-13 @ 14:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0