Everything in my body says not tonight

På onsdagen träffade jag Hanna och Anna, vi gick hem till Hanna och lagade mat. Anders kom också dit och så käkade vi nudlar i rödcurry. Det var gott fast nudlarna hade sugit upp att rödcurrysoppa så det var mer som överkokta nudlar med smak. Men gott.
Sen gick vi till lampaffären och kollade på lampor, mest för att det stod att man fick gratis kaffe. Men det fick man inte. Så vi kollade på lampor. Sen drack vi lite kaffe på Waynes innan jag gick hem. Åt lite, bytte om och gick till Hanna igen. Hon och Anders drack öl och jag hakade på, det blev en tremannaförfest som var skitbra. Vi lyssnade i stort sett bara på I need a dollar, drack minttu-shottar (mest jag), spelade iphonespel, blev fotade av Anders, tog fula photo booth bilder och skrattade. Sen gick vi till Pitchers, drack öl och vid två gick vi tre + en kille som heter Erik hem till Hanna och hade efterfest. Vi skulle basta men jag och Anders fick det inte att funka, egentligen var det ju ingen som ens ville basta, sen däckade Hanna och vi andra ritade tatueringar på varandra, drack rödvin och prata om djupa saker tills klockan blev sex. Då blev vi för trötta. Erik gick hem och vi somnade.
Vaknade skitbakis med vi alla kom fram till att det var en legendarisk kväll. Det blev sex and the city, coca cola, gnällade, mer i need a dollar tills jag drog ner på stan och mötte Petra, Sofia, Hanna och Frida. Vi handlade present och sen gick jag hem och packade till nästa Stockholmsresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0