Try to decide

Har gått upp tidigt idag, städat hela huset. Duschat och plockat med grejer. Känt mig lite vuxen. Druckit kaffe hemma. Druckit kaffe hos Sofia. Druckit kaffe på Waynes. Sen åkte jag med Sofia och Linda till Emelie, där var Petra också. Vi såg Juno och åt onyttigt. Sen tittade vi diverse tv och skrattade åt att Emelies hund har samma personlighet som Sheldon i The big bang theory. Världens sötaste! Men jag åkte hem tidigt, träffade mamma och pappa lite. Är trött nu så om jag är smart tar jag vara på det och sover så jag är pigg imorgon. (Men jag känner mig själv)

Kommentarer
Postat av: belle

å hej gulle tack ser fram emot brev hihi fniss så fint

2010-11-03 @ 19:01:44
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com.
Postat av: belle

å hej gulle tack ser fram emot brev hihi fniss så fint

2010-11-03 @ 19:02:38
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0