Did i say too much?

Ehehehhhhhh. Är trött och sådär fast på ett bra sätt. Sitter och syr och ser på film samtidigt, världens bästa kombo. Eller ja, världens bästa kombo borde innehålla någon form av mat också. Men endå.
Idag har jag haft ont i hela kroppen för att jag dansade så fruktansvärt mycket igår, från att Rebecca och Fiona gick på tills det var slut typ kvar över två. Har blåmärken på knäna för vi stod längst fram och slog oss hela tiden eftersom att alla dansade på varandra. Men det gör ingenting alls egentligen. Det var så jävla fett igår. Så jävla. Dör lite. Har aldrig svettats så mycket någonsin tror jag, har tillomed lite träningsvärk.
Halv tre ville Petra köpa mat, Frida ville ta ut sina linser och jag ville gå till Hanna och leta efter mina nycklar. Alla gjorde det dem ville, jag hittade inte mina nycklar men hittade Petras oöppnade öl, Petra köpte asmycket mat och sen gick vi hem till mig och kom in iallafall. Somnade likt en död säl, vaknade klockan sex av vattenbrist. Om man svettas konstant i tre timmar och inte dricker någonting alls så blir det väl så. Petra hämta vatten och några timmar senare var jag tvungen att gå upp för att åka på möte, eller ja möte och möte. Det var mer så att en teatergrupp hade repetition och jag skulle prata med alla om ändringar, saker som ska sys och planera. Mådde sjukt dåligt men alla var söta och jätteroliga och då fick jag dricka kaffe.
Fick skjuts hem och fann där Frida och Petra, så bra! Frukost och mera kaffe och planera Asienresan, tills dem åkte hem framåt tre på eftermiddagen.
Nu är jag för trött för att skriva mer. Lördagen var iallafall det bästa på jättelänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0