The kids don't stand a chance

Sitter och ler lite för mig själv nu. Idag blev jag klar med allting till den föreställningen som har premiär imorgon och jag är fett stolt. Har sytt sju jackor, sex toppar och diverse smågrejer och allting blev brrrrrra. Sen åkte jag med Eva och Albin till Tällberg, sydde några smågrejer och sen vare årets första (och antagligen godaste) julbord. Sen var ena akten av showen, sen var det dessertbuffé som seriöst var det godaste jag har ätit på länge, brownies, pajer, ostkakor, smågrejer, såser, krämer osv. Åt så jävla mycket. Sen var det akt två och det var skitkul att se, kom hem lite innan tolv och var död. Nu är jag dock piggare igen. Summan av kardemumman: Jag är nöjd, ledig imorgon och behöver inte ha ångest längre. Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig!!! puss

2010-11-26 @ 11:07:12
URL: http://herethereandeverywhere.blogg.se/
Postat av: Frida

duktig liten tjej! hoppas du tagit bilder på grejerna du sytt & slänger upp det här snart så att vi (jag) kan få se!



& ps. dör lite när jag tänker på vårt julklappsbyte (+ dina födelsedagspresenter som kommer på en & samma gång) kommer bli bäst. & jag tänker på det ganska mycket. dels för att presenter (att köpa, göra, slå in, ge bort, få) är det bästa jag vet & dels för att jag dricker mitt äldsta stinapresentte nästan jämt i jordgubbssilen & DÖR.

2010-11-26 @ 14:11:56
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0