Somebody to love

Min dagbok för snart ett år sedan:

"Mina ögon regnar igen. Det har varit oväder i säkert tre veckor nu.
Min urtvättade Iron Maidentröja är fuktig. Och sju storlekar för stor. Den är inte min föresten. (Jag vill dö)
Jag har svindel trots att jag står på marken. Undrar om tårar väger någonting i rymden? Jag mår illa. (Jag är trasig). Vissa människor lär sig ju aldrig. Jag nynnar på en låt jag aldrig har hört.
Kanske om jag blundar. Och slutar andas. Och stannar tiden.
Hur mycket är ett hjärta värt?"

Kommentarer
Postat av: räven

minns från bara butterschotch. som jag förresten glömt lösen till. men hela grejen kanske inte finns längre.

& så det viktigaste av allt. att du skriver så fint. alltid. & att du ska skriva skriva skriva en bok & sedan ska du sy sy sy grejer & du ska göra det samtidigt & jag ska rita rita rita & jag saknar dig

2010-11-05 @ 17:16:12
URL: http://ohmondieu.blogg.se/
Postat av: belle

jag tycker att du är asfin

2010-11-05 @ 21:36:09
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0