Never said it to your face

Har lite av en ångestattack. Eller snarare en klump i halsen. Helt onödigt och överdramatiserat, men ja känner mig fel. Osammanhängande. Är instängd i mitt hus hela dagarna ensam för att jag måste sy. Idag hann jag inte ens gå till biblioteket och lämna tillbaka böcker. Jag försöker se på film samtidigt som jag syr för att liksom ha någonting kul samtidigt men det slutar bara med att jag känner mig patetisk som skrattar ensam.
Och jag vet att ni tänker men stackars lilla då, sluta klaga liksom. Men det här är min blogg. Faktiskt. Jag får skriva exakt vad jag vill här. Jag får skriva att jag vill dö om det känns så just då. Och ingen ska tycka någonting annat så länge jag inte hänger ut någon eller skriver illa om någon specifik person. För det gör jag inte. Det här är min dagbok, mitt hjärta rakt ut på internet bara. Och ingen behöver förstå mig, det är inte det jag är ute efter. Jag behöver bara få ventilera. Det finns så himla mycket tid att tänka på när man inte pratar med någon på en dag.

Kommentarer
Postat av: din sara

stinis, vill du ta en överdrivet lång fika med mig när jag kommer till falun? <3

2010-11-19 @ 08:39:56
URL: http://sarafri.blogg.se/
Postat av: lovisa

snygg header!

2010-11-19 @ 09:14:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Ida

fin header :)

2010-11-19 @ 09:20:23
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0