Making a differens

Godmorgon.
Eller iallafall nästan, har varit uppe ett tag redan. Först pratade jag med någon brud från Max och vi skulle boka intervju-tid, eftersom att öppningsdatumet har skjutits upp blir det inte försen 3 januari! Haha! Sen ringde tjejen jag ska jobba med när jag ska sy upp kläder, hon är så himla himla trevlig! Och ska träffa henne och den andra sömerskan imorn eftermiddag. Är så himla glad!
Och snart ska jag ner på stan med mamma för att handla present till pappa som fyller år på lördag, sen ska jag till Sofia och träffa henne lite äntligen! Hon jobbar hela tiden, men det är i för sig sjukt bra så hon kan spara till Thailand. Tror att Petra och Frida också kommer dit. Om jag har tur spelar vi lite Cluedo också.
På eftermiddagen ska vi till Emelie och fika och säga Grattis att du också har fyllt 20 nu.
Det kommer bli en bra dag. Men alltså, tisdagar brukar vara jättebra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0