But im still trying to make my mind up

Det är världens finaste dag, det är sommar och jag har fått fräknar och jag har lyssnat på sommarmusik för första gången på riktigt och jag har ätit glass och det är 25 grader i skuggan.
Har fått lite besök under dagen, först plingade Frida och Linda på så vi drack kaffe och solade lite, sen gick Linda och jobbade och då kom Emelie förbi istället. Tycker om att få besök hemma hos mig.
Det är nästan helt bra men jag är så satans arg över en grej som jag inte kan släppa. Men ska gå och duscha av mig det nu sen grilla med la familia och sedan får vi se. Om jag får önska skulle jag dansa omkring hela kvällen och dricka rosé och skratta och att det skulle vara lika varmt som det är nu hela natten. Men måste som sagt få bort den jävla klumpen i magen som inte ska vara där.
Puss!


Kommentarer
Postat av: jonnizzzzz

ahmen kom hit och drick rose i parken och dansa till bra musik med mig rååå!!! vi ska nog allt se till att skratta bort klumpen. puss finaste <3

2010-05-15 @ 19:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0