You keep showing up

Ska packa men kan verkligen inte planera klädval i förväg, det är helt omöjligt. Sen kan man inte packa ner saker man behöver innan man åker så därför ligger det nästan ingenting i min väska. Vet inte ens om jag ska ha den väska jag har börjat packa i, smidigast med en rullväska men min från tatillvara är så lagom stor. Sen har jag en tygväska med viktiga saker hos Bella som jag måste hämta helst idag. Skor, vilka skor ska jag ha med mig? Och sen kommer vi till jacka och hur många halsdukar behöver jag? Behöver jag mer än tre par strumpbyxor och vilken kamera ska jag ta med mig? Kommer jag hinna läsa mer än en bok? Blir trött på allting så nu ska jag skriva en packlista.


Här är jag i min gigantiska bulle på modevisning.


Kommentarer
Postat av: sara

fy i helvete vad syngg du är!

2010-03-02 @ 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0