9 words i can't say

Mår inte så bra. Eller rättare sagt är det den värsta måndagen det här året. Vet inte vart jag ska ta vägen, allting tar emot och jag som trodde att jag mådde bra, att jag var glad. Vet inte om jag orkar skriva om min sjuka lördag men borde. Den började med mat, vin och film med Jonatan. Sen gick vi till Hanna där hon var med Jonna, vi drack vin och åt popcorn. Gick till Pitchers, drack öl, träffade människor, satt och pratade med Theo, tog kort på Jonna (tydligen haha), drack shot och sen pang. Minns ingenting. Enligt Jonna kom vi hem till Hanna och sen tror jag att jag somnade eller jag vet inte, det gick inte att väcka mig. Ambulansmän kom och tvingade mig att spy, min mamma kunde inte hämta mig, jag hängde på ett räcke på altanen för att få luft och Hanna satte på mig två jackor och sen tog Jonna med mig hem. Vaknade med helvetesångest, tusen missade samtal och en jävla huvudvärk. Gick till Frida så Jonatan kunde ta sina saker, sen däckade jag ihop hos Frida och sov där tills klockan blev halv sju. Då gick jag hem och sov lite mer hemma. Åt endast näve popcorn på hela dagen. Blev troligtvis drogad på lördagsnatten. Obehagligt. Hade mer än fyra hundra i plånboken och idag när jag tittade i den för första gången sen i lördags låg det 70kr i den. Känns inte okej, eftersom att det var mammas pengar. Ingenting känns speciellt okej.

Kommentarer
Postat av: Frida

men lillalilla gulledu. <3 puss & jag vet inte vad. älskar dig.

2010-03-29 @ 22:48:07
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0