I don't know what i can save you from

Efter en helt stört lång dag i skolan har jag hunnit få min jacka att äntligen likna en jacka. Hoppas, hoppas att den blir lite mer klar imorn. Är ganska pigg fortfarande, mamma fyller år så jag har druckit kaffe och fikat enormt mycket. Ätit asgod mat, gjort fruktsallad och umgåts med mamma och pappa för första gången på hur länge som helst. Nu ska jag dricka mer kaffe, titta i lite reklam och sen göra något roligt. Fast hemma, orkar inte gå någonstans. Det har blivit kallt igen.

Dag 2 i Göteborg kommer här i bilder.

Alltså gulligull


Vänta på bussen

Så här ser vi ut när vi sitter i en biosalong.


Kommentarer
Postat av: räven

alltså. så sjukt fina bilder. dör lite. brukar inte gillar bilder på mig. men denna dagen var alla bilderna fina ju! gud vad bra! & ååååååååååååå saknar! & åå tänkte tidigare att jag skulle kommentera din blogg & ba HALLÅ, MER BILDER FRÅN NÄR DU VAR HÄR???? puss



&&&&!!!!!!

idag höll jonna (hon med skitmycket dreads & piercingar, finis) på att jämföra massa människor med djur i skolan. & ba "frida är en räv! jag kan verkligen tänka mig dig med öron & en lång yvig svans! du är verkligen en räv!" & jag ba ååååå stinisen!!

2010-03-17 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0