Trying to find my runaway

Har suttit och pratat med min bror i en halvtimme om vilka två par skor han ska beställa, till slut kom vi fram till ett asbra beslut och jag känner mig nöjd nu. Vi bestämde också vad han skulle beställa till mamma i sen födelsedagspresent. Efter det har jag letat upp allt sött vi har i detta hus, och det var fan inte mycket kan jag lova. Pappa vägrade gå in på ica på vägen hem endast för att handla ballerina kladdkaka och popcorn så det blev som det blev. Jag hittade en påse med två lussebullar i frysen och någon slags marsipanchokladgodis (antagligen sedan förra påsken). Efter lussebullarna blev jag helt manisk och fortsatte leta och hittade världens bästa grej - påskägget jag fick av Agnes! Nu frossar jag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0