Think about the things that you have done

Har stirrat några sekunder på skärmen och typ funderat på om jag ska skriva något deep eller något onödigt eller lägga in en bild på något eller på mig. Eller så kanske jag kunde skriva att jag för tillfället sitter i pappas mörkgröna skitutsvängda byxor från 70talet. De sitter asbra. Jag lyssnar på MGMTs nya. Imorgon ska jag träffa Sara som kommer hem till Falun! Och så ska jag till skolan, trycka och sen sy klart jackan! Har sett fem avsnitt av Taking the stage idag, älskar det. Sen såg jag tre avsnitt av How I met you mother och två avsnitt av Jersey Shore men det är bara sjukt. Nu måste måste måste man sova, godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anna

du är så himla söt, jag orkar inte !!!!!!1111111111

2010-04-01 @ 11:23:36
URL: http://agarina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0