Alligators cried over you

Ibland, när tåget är inställt till skolan går jag hem igen och somnar om en stund. Sen går jag ner och gör jag en jättefrukost som jag sedan äter vid tvn i flera timmar. Idag kokade jag ägg, skar upp grapefrukt, gjorde lyxmackor, oboy, blåbärsyoghurt med hallon, juice, kiwi och kaffe. Nu har jag ätit upp och mamma har kommit hem. Idag ska jag försöka hinna göra vettiga saker som måste göras och sen ska jag äta tacos. Igår var jag i skolan och hade företags ekonomi som faktiskt var helt okej, sen kom jag hem och följde med Frida upp till mamma så hon kunde laga sin tand. Istället slipade hon ner båda så nu har hon ett helt nytt smile. Det var nice. Sen gick vi och kollade på en lägenhet åt Sofia, den var awesome och troligtvis så får hon den.
Min kamera strejkar, står att minneskortet är låst och jag vet inte vad jag har gjort fel. Är det någon som har en nikon som vet hur man låser upp minnerkortet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0