Vad mer kan du säga

Jag har färgat håret jätte mörkt. Det är nästan helt svart i topparna. Jag ser blekare ut, lite som att man har dragit ner mättnaden på hela mig. Jag tycker det är skönt, fast jag måste ha smink på mig annars ser jag sjuk ut. Idag har jag gått runt i en lila paisleymönstrad tunika som är jätte skön och sval och så har jag suttit i en park hela eftermiddagen med vänner och en bäbis, och kaffe och bullar och kakor, sen köpte jag en bikini för jag hade ingen. Inte för att jag ska bada, men man måste väl ha en bikini antar jag.
Ikväll hade jag planer, fast det blev inte så. Nu ska jag istället dricka jätte mycket vin. Förmodligen dansa också.
Ska gräva fram någonting att ha på mig, men vill inte för jag hatar allting jag äger. Ska klippa sönder eller vända ut och in på någonting.
Inatt sov Petra här. Vi somnade till vänner och vaknade av att mamma kom ner med en bricka med frukost, vi åt lite och sen somna vi om igen. Sen vakna vi och åt mer frukost. Lyssnade på yelle och bytte om tretusenmiljarder gånger.
Det är varmt och soligt idag, jag tackar och tar emot. Ska dock inte vara så modig så att jag går barbent ikväll, där går gränsen liksom. Hoppas ni har en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0