Whats the point of doing anything if you'll never notice

Självklart är jag svintrött, det är okej. Åkte till Olles stuga igen, badade lite, drack lite öl, skrattade och sen somnade jag och Petra hur skönt som helst i lillstugan med massor av täcken och kuddar och mörker. Olle väckte oss elva, Frida och Sofia hade dragit då. Kunde inte somna om så jag satte mig i täcket och solade, Olle kom och lagade mat och vi städade. Badade lite och solade sen åkte vi hem. Det har varit en skitbra dag verkligen. Rehab från mitt annars så stressiga liv (hehehhe ironi). Kom hem och har varit svettig konstant sedan dess, det är tropiskt klimat här på Blindgatan nu. Det blir aldrig kallt, hit når inte vinden eller molnen tydligen. Har därför suttit i soffan hela dagen med Petra och har foto-redigerings-lan. 600 bilder senare drog jag till Rådhusgården och svepte två cider, kramade på min efterlängtade Jonna och snacka skit med Olle och Emil med Sofia. Det var varmt där med såklart, så jag och Sofia hämta upp Petra och drog och badade igen. Men myggorna vann över oss efter några minuter. Tre gånger skrek några grabbar åt oss att visa pattarna. Vi skulle få jordgubbar då. Jag var inte jätte sugen. Jahapp tänkte vi och åkte hem till mig och drack te + Frida. Vi såg på Mia&Klara och 50% somnade så jag sa tack och hej till dem. Nu ligger jag själv i soffan helt utslagen och kollar på natt-tv. Otroligt ogivande.
Ska åka till Vansbro imorn, asgött. Jag och Jonna drar tio i tio, därför borde jag sova men strunt samma. Ska hälsa på världens bästa Anna och hänga i hennes sommarstuga. Jag tackar och tar emot, har varit i jätte mångas sommarstugor den här sommaren. Kommer hem på onsdag kära vänner.
Och vet ni? Min fina fina göteborgsfrida kommer hit om två veckor och två dagar! Hur galet bra som helst. Det bestämde vi bara sådär idag på ungefär tre minuter. Älskar, det kommer bli legendariskt. Och innan det ska jag hinna till Norrland och hälsa på kusiner och andra släktingar. Har inte vart där på ett tag nu så det kommer bli bra det med.
Skippar dock att åka till Brighton och Albanien. Har helt enkelt inte tid med det. Ska till Stockholm minst två gånger ju. Jonna och Elins 40års fest och så ska jag ju på sista dagarna i augusti. Tycker om mitt liv för tillfället.

Jag ska lägga isbitar på mitt huvud nu innan jag däckar av. Puss!

Kommentarer
Postat av: din göteborgsfrida

alltså. dör. bästa grejen. helt galet ett & ett halvt år sedan jag var i falun. dör. vinter & kallt & sjutton år mot sommar & kanske varmt & nitton år. puss. ses snart.

2010-07-13 @ 12:15:33
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0