Och armar omkring din hals

Det blev kalas hos Louise iallafall. Åt skitgod tårta och hängde där tills klockan blev nästa sju. Då gick jag hem och bytte om, åkte till Frida med Petra och började dricka lite cider. Hanna dök upp och vi satt på Fridas matta och pratade om diverse. Det blev någon slags utflyttningsförfest, vi gick till rådis men det såg dött ut så vi gick tillbaka till Frida för att hämta Hannas telefon och Petra som satt på vägen. Sen gick vi tillbaka igen och gick in, bara för att vi fick komma in gratis. Köpte öl och nötter, satte oss ner och hade ganska kul. Fia, Sandra, Markus och Micke kom dit. Det blev dålig musik så alla försökte gå och önska låtar men ingen låt kom, förutom en som hade önskats typ tre gånger. Då dansade jag och Hanna. Eftersom att det är boule-sm här så kryllar Falun utav fula, slemmiga killar i alla åldrar. Det är hemskt. Klockan två gick jag och Hanna hem till henne och åt asgoda mackor, oboy och massa chips. Petra dök upp med någon kille. Sen gick Petra ut och försvann och lämnade killen, som vägrade gå. Sen gick jag och letade efter henne och Hanna blev kvar med han som verkligen inte fattade att han skulle dra. Tillslut hittade jag Petra nere vid ån med en hatt på huvudet, tog med henne hem till mig och gav henne mackor och vatten och sen somnade vi gott.
Igår vaknade vi sent, åt frulle och skrattade tills Petra åkte till jobbet. Då städade jag hela dagen, var en stund på röda korset och gick en långpromenad med Petra på kvällen/natten.
Men vet ni? Idag kommer Fridisen, om tre timmar ungefär, kommer bli så himla himla bra. Och imorn kommer Agnes också! Det trista är att vädret inte ska vara så bra. Men jag ska hitta på aktiviteter ändå! Nu är det dags för mer kaffe.
Ett spretigt hopp 2007.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0