Om jag kunde skulle jag ge dig

Ni vet saker på film? Som inte finns i verkliga livet alltså, det händer faktiskt. Det som man gråter över att bara ens tänka på, att föreställa sig det. Det händer precis runt hörnet och kan ha sönder en bästa vän så hårt. Och man vill laga. Och man vill ta allting som gör ont och föra över det till sig själv då hon slipper bli så trasig, så ledsen. Man önskar att man kunde trolla. Men jag kan bara krama hårt så hårt och lova att alltid finnas.
Nu åker jag till Norrland om tre timmar. Och det är förjävligt, för jag vill bara stanna kvar här nu. Även om det inte finns ord eller tårar eller tankar kvar så vill man vara där man behövs. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0