Haby Bay

Jag åker upp till Norrland på onsdag nästa vecka och igår ringde min farbrors fru och sa att det är Trästockfestivalen den helgen jag är där och det är typ YEEEEEEEY. Det är alltså en gratisfestival i Skellefteå och i år är det faktiskt asbra artister, Melissa Horn, Moneybrother, Jonathan Johansson, Joel Alme, Markus Krunegård m.m. Något litet gulligt popband som hette Bye Bye Bicykle också. Det kommer nog bli soft, för min kusin kommer vara och festa på Stockholmsveckan på Gotland när jag är där, så då har jag någonting att fördriva tiden med.
Idag lyssnar jag på sommarpratare från 2008 och 2009 i poddradio och det är det absolut bästa man kan göra. Jag vill också vara en sommarpratare men jag tror ingen skulle bry sig om vad jag hade att säga. Jaja nu ska jag dricka mitt kanelkaffe och göra mig klar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag hade älskat ditt sommarprat

2010-07-16 @ 21:26:46
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0