You like them fast

Alltså jag såg Snabba cash igår och herregud, jag dog. En sån film som direkt, efter att jag har sett tio minuter, hamnar på min top 5 lista. Jag grät mer än tre gånger, satt och skakade hela tiden för jag var så nervös och allting var så bra. Jag vill inte prata sönder den men jag har liksom levt i den där filmen enda sedan eftertexterna kom igår. Vet inte riktigt vad det är som gör att det suger i magen men den har väl någonting. Så bra.

Idag har jag varit i skolan, åkte tåg med Matilda och pappa som skulle till Gävle. Hade mönsterkonstruktion och sen företagsekonomi. Inte så bra dag. Kom till Falun och mötte Jonna, vi gick på stan och handlade sedan gott fika och gick hit, hem till mig och fikade. Det var superfint och vi kollade på gamla filmer jag spelade in med min videokamera för typ 5 år sedan. Sen gick hon och jag åt spagetti, tittade på tv med pappa och ja, suttit här vid datorn. Är så satans trött och har nog blivit sjuk igen, vill se Snabba cash fem gånger till. Tycker synd om Petra och Lisa som befinner sig i Australien respektive på Nya Zeeland där dem inte kan se den. Fast endå inte, varmt och soligt hade varit rätt skönt.

Te och tv nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0