Moon and moon

Har drömt samma dröm tre nätter i rad nu. Jag är på en strand i Thailand själv och jag har alltid samma kläder på mig. En vit tunika och jeansshorts och det står en båt vid strandkanten som jag vet att det är meningen att jag ska gå på men jag väntar på någon. Små thailänska män i röda urtvättade tshirtar ropar på mig men jag väntar fortfarande på någon och kan inte gå på båten. Men det kommer ingen och tillslut så åker båten, men ingen kommer.
Jätte konstigt. Är fortfarande sjuk idag, min hals är sjukt obehaglig. Den är så torr så att när jag andas känner jag liksom hur luften passerar och då blir det ännu torrare och jag kan typ inte andas och måste dricka vatten hela tiden. Vet inte hur det ska gå att åka till skolan imorgon, känns som att jag måste åka dit en stund iallafall men jag vet att det är onödigt när jag är sjuk. Ikväll ska jag ju se på film hos Antonia och det är ju inte speciellt ansträngade så det ska jag nog orka med. Sen vart jag bjuden hem till Olles nya lägenhet senare ikväll för kaffe och chill. Är nog tvungen att skjuta fram det för jag kommer somna tidigt.
Sitter nu med gamla modebroshyrer, tidningar, urklipp, klistermärken, tejp, lim, pennor, godispapper, bokmärken m.m. och ska försöka skapa någonting. Blir så jävla arg på mig själv när jag slutar med det i perioder, det är det mest stimulerande som finns. Så nu ska jag sätta på någon film och klippa och klistra. Lägger in någon bild också annars blir det så tråkigt i bloggen. Puss!


Det här var på nyårsafton alltså.

Kommentarer
Postat av: räven

1. drömmen låter som en bok = bäst i världen. vill leva mitt liv i en bok.



2. sista bilden är så fiiin. vill åka till dalarna & vara med & klappa på er & era kinder.

2010-01-06 @ 19:06:36
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0