It is always something there

Hade en jobbigt bra dröm, en sån där som känns så verklig och så fantastisk att man tror att det inte är en dröm. Men efter man har varit vaken i ungefär 10 sekunder kommer man på att den inte var verklig och hela min dag är skit nu. Allting känns som ett sämre alternativ av min verklighet. Såg hur det kunde ha varit och jämför det med hur det är. Jag kunde inte andas, missade ett tåg, kunde inte röra mig så jag missade det andra tåget också. Då gick jag hem och rökte tre cigaretter i rad så min tunga känns helt luddig. Har ätit två pstfrallor och sett två avsnitt av paradise hotel. Ingenting känns bättre. Och det är bara drygt, för jag har egentligen ingenting att vara ledsen över. Är bara trött på vintern, falun, rutiner, vardagen och nästan alla människor. Därför kan jag bara planera, fantisera och önska saker. Och det hjälper ofta, men inte jämt. Idag ska jag försöka sy mig någonting så att jag blir glad, laga mat, sticka en ful halsduk och duscha. Det är typ det. Gör mig glad.

ps. det här är bra söndags-pyssel


Kommentarer
Postat av: räv

du är söt, koftan ser fin ut, jag har skitont i magen, har ringt till doktorn & det har (antagligen) ingenting med medicinen att göra, snart kommer du hit & jag fick jättefina komplimanger idag för att jag ritar fint. puss

2010-01-28 @ 16:29:30
Postat av: Tonia

Jag tror att du är mest trött på att inte ha träffat mig på snart en vecka, fika kanske? <3

2010-01-28 @ 22:39:01
Postat av: Stina

Fika låter amazing, höras imorn?? <3

2010-01-28 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0