I had no idea

Har lite bråttom men ska snabbt skriva någonting, hm ja jag har inte skrivit på ett tag för att i lördags gick jag på stan med mamma och Erik och sen gick jag till Frida för en ganska oplanerad kväll. Men några timmar senare satt vi nio bra tjejer och drack vin. Det var så himla roligt och vid halv tolv gick vi till kopparhatten som då hade stängt sitt inträde så det blev rådhuskällaren för oss istället. Jag blev lite för full så Frida fick ta med mig hem till henne.
Hela dagen igår låg jag och kved för jag mådde så dåligt. Kunde inte äta eller sitta eller titta. Tillslut blev det bättre och på kvällen såg jag johan falk och åt popcorn.
Idag är det måndag och jag är pepp på allting. Pepp på att jag ska på bio om en timme med Frida. Vi ska se Snabba cash och det kommer vara så jävla bra. Sen är jag pepp på att fika med Jonna imorgon. Och pepp på att vi har bestämt att vår klass ska ha en utställning med modevisning i slutet av terminen. Vi ska alla välja varsitt koncept vi ska sy för och djslkghfoighrtguhd känns som världens finaste grej just nu. Att få skissa, välja tyg, sy osv. Nu ska jag slänga i mig en macka och sen gå och hämta biljetterna.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0