Det betyder människa

5 saker.
-Idag har jag fikat hos min vän Tanya som fyllde 20 år med mina fina vänner som jag har haft i mer än 6 och ett halvt år. Vi träffas så sällan men som är så fint är att varje gång vi ses så känns det precis som det gjorde för 6 och ett halvt år sedan.
-För ungefär en timme sedan började jag sy på en ljusrosa velour-tröja som jag vet att jag kommer älska sönder.
-Nyss när jag pratade med Räven på msn bestämde vi nästan helt att jag ska komma till henne om 7 veckor och det kommer bli helt jäkla fantastikt.
-Imorse när jag gick från bilen in till tågstationen så sprack min underläpp upp på mitten för att det är så kallt och då blir mina läppar torra och helt sköra. Nu kan jag inte skratta.
-Imorgon ska jag åka till skolan och sy kragar
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: frida

jag tycker att den där delen om att sy kragar samt den att åka på rävjakt låter totallly amazingggg!



& så hoppas jag att kragarna gick bra, jag sydde klart halva min bild. det blev fint.

2010-01-13 @ 18:49:45
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0