Back when i had you

Hade ungefär världens sämsta dag idag i skolan. Allting gick fel och jag tappade bort min telefon och alla andra har börjat med att sy byxor men eftersom att jag var sjuk måste jag göra klart andra saker innan och det är så frustrerande. Tillslut hittade jag min telefon under min symaskin och hade ingen aning om hur den hamnade där. Då hade jag ett missat samtal från Petra men hade ingen täckning så jag kunde inte ringa upp. Blablabla ingenting var bra. Sen kom vi till tåget och då började jag bli på lite bättre humör och åt min jättegoda macka och läste tidning. Sov en halvtimme också. I Falun var det så kallt att man knappt kunde blinka med ögonen. Jag tog alltså bussen hem. 17kr för två hållplatser och det var värt det. Kommer hem ashungrig och möter mamma precis i dörren som ska åka till Borlänge en snabbis "men laga ingen mat, jag kommer om en timme!". Äter en chokladboll så länge och väntar och väntar, pappa åker till dribblers för att se på sport, erik åker till markus och sen får jag reda på att mamma har åkt på teater!? Blir så trött på att ingen kan tala om saker. Allting har blivit femtusen gånger bättre av att jag pratade med Petra nyss och hon var sig lik. Fint. Och sen kommer Agnes till Sandviken imorgon och ska vara med mig i skolan ett tag! Hur bra som helst!! Och så ska jag bjuda hem Jonna på fika någon dag i helgen och det är också awesome. Och så åker jag till Göteborg vecka nio och hänger med Frida i hennes skola och i Tuve. Nu är jag glad igen så nu ska jag gå och laga mat åt mig och min matlåda. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0