Take me to the bunnyranch

Mjölken är slut, så jag har vaniljsglass i mitt kaffe. Och Nordpolen i öronen. Mamma är lite sjuk så jag försöker ta hand om, ordna och sånt där jag verkligen är dålig på. Annars sitter jag och skissar och skriver upp saker att inspireras av, ganska tröttsamt. Ska hitta på något att trycka tills nästa måndag och det är helt fullkomligt omöjligt att välja ett tryck. Vill trycka fem miljarder saker. Men det kommer jag iförsig kunna göra sen, när jag flyttar till ett eget hus med en våning med bara fotoscreenutrustning, symaskiner, fotolabb, paljetter och fem tusen svarta tuschpennor i alla tjocklekar. Där får alla bo. På de övriga våningar kommer det finnas gott te, popcornmaskiner, pastellväggar, fina secondhandserviser, guldramar och ett ben&jerrys-rum. Och massa klänningar, musik och drömmar. Nu ska jag återgå till att göra det nödvändiga. Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

låter bäst i världen. jag ska åtminstone bo där. håller på med ett projekt i skolan där jag antagligen ska fotoscreentrycka. tror det. har inte bestämt mig. eller. jag har bestämt mig men jag kommer ju på nya sätt & ideer att fixa saker femtio gånger om dagen. men. ja. det jag skulle säga egentligen var: bäst. jag flyttar in.

2010-02-09 @ 17:54:02
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0