Och sådana oväsentligheter

Idag har jag vaknat och haft jätte ont i nacken, kom hem mitt i natten igår och orkade inte hämta mina kuddar i källaren så jag sov på en hård handduk. Sen gick jag upp och drack juice och såg på en film med mamma, den var gulligull. Hade dock panik hela dagen för att jag inte visste vart min mobil var men sen ringde Frida och hade hittat den i hennes bil. Hon hämtade mig och så åkte vi och handlade och sen hem till henne för mjölk och kakor och äntligen fick jag tillbaka min telefon. Sen gick jag hem och åt mat, gjorde en moodboard tills imorn och nu har jag precis sett project runway. Ska se blåsningen sen duscha och sen plugga företagsekonomi, usch. Kan berätta om fredagen och lördagen sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0