I wish that i could see you soon

Fint. Sitter med ett glas vin i köket med tända ljus, lyssnar på min nya favoritspellista och läser nya elle. Åt nyss mat med mamma, pappa och Erik som kom hem idag. Det är helg. Allt är ganska behagligt. Har idag haft en bra dag i skolan, köpt tre flaskor repair-serum på rusta, skrattat lite, lagat mat med mamma, druckit kaffe och letat parkeringsautomater med Frida. Och tappat min mobil i snön, inte jätte roligt. Nu ska jag duscha och sminka mig och sätta på mig någonting fint och gå till frida. Dricka vin och blablabla ha det jätte mysigt. Ha världens bästa fredag!


Kommentarer
Postat av: Anna

herrejissanes vad snygg du är!

2010-02-06 @ 11:07:33
URL: http://agarina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0