Dream a little dream of me

Ja fredagen vad asbra, hämtade Agnes halv fyra vid tåget och gick till Röda korset sen hyrde vi film och åkte hem till mig. Åt hemmagjord pizza, satt på mitt rum och delade med oss av viktigt och oviktigt. Efter maten bestämde vi att vi ska starta en blogg och sen gick vi ner i källaren och såg 500 days of summer och titanic. Det var asbra och asfint och sen somnade vi. På lördagen åt vi frukost och drack te, jag lockade Agnes hår som blev skitfint, sen lockade hon en lock på mig som också vart skitbra haha. Vi gick i fruktansvärd snöstorm till Bra begagnat och de andra antik-affärerna på slaggatan, jag köpte en fin brosch för 10kr. Vi gick till myrorna och sen flydde vi in till Bergströms galleria, tog lite dumle och satte oss sen på Pralin, nu officiellt Faluns sämsta kafé. Vi bestämde oss för att betygsätta alla Faluns kaféer, men vi hann ju bara Pralin. Alla kategorier fick typ 0 eller 1 förutom sällskap-kategorin. Den fick 10. Vi gick i snöstormen till tåget, försökte tänka att Jack och Rose hade haft det lite kallare så vi inte skulle ge upp. Sen blev hennes tåg en timme försenat och kafét på tågstationen var stängt, idiotiskt. Vi fick tiden att gå iallafall och vi insåg att det bara var bra att tåget var sent så vi fick en extra timme. När jag hade kramat Agnes hejdå lyckades jag klara av att gå tillbaka igen, fick dock lov att stanna till hos Frida så jag inte skulle dö av kyla. Linda var där och vi såg the september issue och åt chips och jag åt baconsallad. Affe kom och sen åkte han och Linda, jag och Frida åkte hem till Hanna. Jonna bjöd på supergoda drinkar och shots för hon var redan full, det var roligt. Anna var hemma i Falun och det var sjukt bra. Hon, jag, Anders och Frida valde asbra låtar och det var jättekul. Sen skjutsade vi Linda och Affe till Hosjö, jag klunkade vin hela vägen för att hinna ikapp alla andra. När vi kom tillbaka höll alla på att dra så vi åkte också, jag och Anders åkte med Frida och sen mötte vi Anna och Bella utanför Etage. Det var galet roligt. Hela kvällen var strålande. Känns som att jag bara skriver att allt var asbra, asfint eller skitkul. Men det var kul och bra, känns som att morgondagen kommer bli dålig. Vet inte varför, hoppas jag har fel. Nu - dusch. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

starta en blogg med agnes, det kommer ju garanterat bli skitbra!

2010-02-21 @ 22:10:57
URL: http://ohmondieu.blogg.se/
Postat av: jonna

haha, det var en asbra kväll!! längtar till helgen för den kommer också bli asbra. du är asbra. puss ses imorogn <3

2010-02-22 @ 23:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0