Been dreaming for a while now

jag tycker om
...att ligga och tänka i mörkret på kvällarna
...att bli överraskad
...att läsa böcker som är knasiga fast samtidigt fina
...att gå på bio när det regnar
...att planera framtida resor

jag tycker inte om
...att tvivla på någonting man egentligen borde vara stolt över
...att få snö i nacken
...att jag har så höga förväntningar
...att vissa människor lagar köttfärssås jätte konstigt
...att tiden ibland går jättejätte snabbt
...att klippa mig hos frisören

jag är inte bra på
...att avsluta projekt
...att ragga, eller kärlek överhuvudtaget
...att slänga saker eftersom att jag tycker att allting har något slags värde
...att bestämma mig
...att bita ihop

jag är bra på
...att skjuta på saker
...att komma på idéer
...att peppa upp mig om jag ska gå ut
...att göra inbakade flätor
...att sy rosetter

Kommentarer
Postat av: Frida

älskarälskarälskarälskarälskarälskar

a) dina fms-kommentarer

b) dina svar här ovan som är bäst

2010-02-11 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0