And i go some other place

(Glömde lägga upp det här igår så nu kommer det)
Jo så var det måndag idag också. Vaknade och var hjälp-är-det-redan-morgon-trött men gick endå upp och gjorde i ordning mig på en kvart för att åka med pappa, hängde alltså ett tag på tågstationen innan. Sov så sjukt skönt på tåget och det var sol när vi kom fram! Hade bild och design så jag screentryckte fula shabloner innan jag fick börja på riktigt. Hann dock inte så mycket. På lunchen satt jag i skönastolen och solade. Åkte hem till Falun som var lika kallt som vanligt, gick till Waynes och mötte Linda och Frida, köpte en sjukt god is-frappe med caramelsmak. Sen kom Antonia och när Frida gick planerade vi Fridas present.
Kom hem och åt mat, Linda ringde och behövde lite stöd. Sen ringde Sara! Asroligt att prata med henne, förhoppningsvis åker vi och hälsar på henne nästa helg på hennes födelsedag. Efter det har jag druckit massa kaffe och suttit och uppdaterat mig, nu mår jag dåligt för att jag inte har gjort någonting vettigt. Vill gå på fest eller se en bra film. Ska kolla vad mamma gör. Puss!


Kommentarer
Postat av: sara

snygging! med väldans långt hår! snyggt det med

2010-02-09 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0