You becoming something else

Enligt blogg.se har jag inte skrivit på 1 vecka och fyra dagar. Vad hemsk jag är. Kanske beror det på att jag har bott hos Emelie en vecka och är hundvakt åt hennes lilla medan hon är och blir brun i utlandet. Har blivit sjuk nu också. Dagarna har flutit ihop, har sytt grejer, blivit bjuden på thaimat, ätit tacogratäng och druckit tequila, vart på arbetsförmedlingen och ränt runt och skrivit ut mig, gått iskalla promenader, haft filmkvällar, druckit mig full en kväll, åkt till Gävle och tittat på Oskar Linnros en annan, träffade finaste Agnes där också. Framför allt har jag hängt med mina bästa (Frida och Petra) och hunden. Det är skönt. Man blir lite som jag kan tänka mig att det är i Bigbrother-huset utan kameror. Man bara hänger runt.
MEN! Imorn blir det andra bullar, då åker jag till Stockholm! Äntligen! På söndag ska jag se the Drums! Det fick jag ju av gulleJonna när jag fyllde år + dem andra kastanjerna. Och på lördag ska jag se Daniel Adams-Ray. Bästa helgen eller? Ja.
Nu ska jag göra mig klar, åka hem och packa och sen tillbaka hit. Dricka te+ingefära+honung+mjölk och försöka bli frisk.

Kommentarer
Postat av: Frida

oooh har saknat plingplingpling:et. nu känns det bättre.

2010-12-09 @ 18:48:36
URL: http://ohmondieu.blogg.se/
Postat av: jonna

hahaha, varför har du skrivit ut dig från arbetsförmedlingen? förstår inte varför folk inte ser storheten i hur bra dom faktiskt är!!! hahha, och hallå helgen blir kanske lite annorlunda än planerat och sånt men det hoppas jag inte gör så mkt för den kommer bli kalasbra ändå. ses imorgon hjärtat :))))))

2010-12-09 @ 20:02:15
Postat av: Frida

MEN BLOGGGA DÅ DÖR JU UTAN PLINGET



ps. hoppas du haft det fint i stockholm ds.

2010-12-12 @ 13:37:40
URL: http://ohmondieu.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-22 @ 15:30:36
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0