Tell me one more time

Att längta till någonting stort känns alltid som att längta till sommaren. Det kniper till i magen för jag kan inte vänta tills den dagen man kan gå utomhus en hel dag i bara en kofta, eller första dagen man bara kan cykla ner till sjön och bada för att det är så himla varmt eller tills då man bara kan vara utomhus dygnet runt och träffa människor som man aldrig träffar annars för att alla bara sitter inomhus på vintern.
Just nu känns det så i min mage just nu. Fast det är inte exakt samma saker jag längtar till. Nu längtar jag tills att känna mina tår i varm sand, dricka öl och skratta på någon bar med tusen små neonlampor, att ligga och läsa i en hängmatta, att äta vattenmelon och ananas till frukost, sitta på en skumpande tuk tuk med hela håret i ansiktet, att få vara framme och göra ett glädjeskutt och känna ett annat lands mark under sina fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0