Transparent now

Usch har varit en dålig dag än så länge. Fick panikspringa till stan och ta bussen till Borlänge, springa till apoteket och handla vaccin, dokural och resorb för sammanlagt 900kr (dör jag är fattig) och sen springa tillbaka till bussen och åka tillbaka till Falun. Springa till vårdcentralen men jag var ändå 10 minuter sen och det är ungefär det värsta jag vet. Men det var helt lugnt och jag fick min andra spruta. Tur att dem är så jävla snälla på min vårdcentral. Sen gick jag hem i snön och kände mig liten. Kom hem och såg att det hade blödigt igenom plåstret på min kofta. Sen skulle jag värma på min matlåda som jag hade peppat efter hela dagen, men så kommer jag in i köket och ser Erik ta den sista tuggan av den goda kycklingen. Började nästan gråta. PMS. Måste fan söka hjälp för det, jag blir ett jävla vrak. Men så stekte världens bästa mamma bacon till mig och kokade spagetti. Nu är jag helt rörd över det också.
Och det här är jag och min kusin på julafton. Jag hade på mig en klänning jag började sy åtta på kvällen dagen innan, den blev sådär. Ni kan få se den i sin helhet en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Frida

VILL OCKSÅ KUNNA SY SER SÅ FINT UT

2010-12-29 @ 00:08:40
URL: http://ohmondieu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0