Papercut hearts

min bästa vän är
när jag borstar tänderna
när jag lagar mat
jag är rädd för
den värsta känslan är

den bästa känslan är
jag är bäst på
jag är sämst på
jag lyssnar på
jag pratar på
jag tycker om
kärlek är
i somras
sist jag grät
när jag vill tänka
när jag bakar säger jag det till alla och är jättestolt, för det händer så sällan
just nu tänker jag på
idag har jag
ikväll ska jag
imorgon kommer jag
min mobiltelefon är
när jag vaknar på morgonen
om jag var ett djur skulle jag vara
min bästa vän är och kommer nog alltid vara Frida
när jag borstar tänderna gör jag oftast någonting samtidigt för det är så tråkigt
när jag lagar mat blir det oftast någonting med bacon
jag är rädd för att inte hinna med allting jag vill hinna med
den värsta känslan är att känna sig ensam
den bästa känslan är att känna att man tycker om någon jätte mycket
jag är bäst på många saker när jag väl gör dem
jag är sämst på att tacka nej till roliga saker
jag lyssnar på mumford and sons
jag pratar på svenska
jag tycker om att framtiden ser fin ut
kärlek är när det gör som ondast eller när det känns som allra bäst i hela världen
i somras såg jag min självfrände i några sekunder sen försvann han
sist jag grät var idag lite, när jag fick veta att style of eye och smk spelar på berns på juldagen
när jag vill tänka sitter jag på golvet på mitt rum, lyssnar på en skiva och skriver
när jag bakar säger jag det till alla och blir jättestolt, för det händer så sällan
just nu tänker jag på morgondagen
idag har jag gjort soppa, sovit lite i soffan, ätit bullar och spelat kort med sofia och frida.
ikväll ska jag titta på serier jag har missat några avsnitt av
imorgon kommer jag göra jätte många viktiga saker som att beställa flygbiljetter äntligen, fixa vaccin, köpa julklappar, köpa biljetter till juldagen och börja sy på en klänning
min mobiltelefon är så himla kass att jag vill kasta den i väggen
när jag vaknar på morgonen är jag nästan alltid trött
om jag var ett djur skulle jag vara någon slags hund tror jag, kanske en tax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0