Who knows who cares

Jag har vaknat med jätteont i halsen och det är inte så bra. Därför ska jag verkligen göra allt för att bli frisk idag. Inte ens gå utanför dörren. Jag är så dum, igår kväll när det var ovanligt kallt gick jag med bara ben och knästrumpor. Inte konstigt att jag blir sjuk stup i kvarten. Sen sov jag i en källare med tre sjuka tjejer, då blir man garanterat bara mer sjuk. Men runt fem i morse orkade jag inte med allt hostande längre så jag gick upp och la mig i Eriks säng.
Igår mötte jag upp Olle och vi gick ner på stan, åt glass och gick ärenden. Sen satt vi på min baksida och drack kaffe i solen. Det var fint. Sen åkte jag till Svärdsjö med Sofia och Tanya för att fira Sandra som fyllde 20 igår. Vi var typ tio pers och åt tårta och drack kaffe. Riktigt gott och så bra sällskap och sådär. Vi åkte sen hem till Sofia och drack lite vin och redbullmedvodka tills vi gick till Pitchers. Jag hade inte kul, kände mig sjuk, kall och nykter. Ingen annan var riktigt nykter. Så efter att jag hade sagt att ja ville gå hem ett par gånger gick jag, Sofia och Sandra hem till mig. Frida dök upp senare. Nu är jag som sagt sjuk på riktigt.
Ska dricka mer te nu. Och vänta på att mamma kan komma hem och tycka synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0