This is exactly what it lookes like

Jag somnade runt fem igår, kunde inte sova och lyssnade på samma låt i evigheter och läste tidning och böcker. Sen efter att jag äntligen somnat vaknar jag efter lite mer än tre timmar av att Frida ringer och vill att vi fixar nya pass. Så jag går upp, duschar och sveper en kopp kaffe. Sen åker vi till Borlänge och blir fotade, ingen bli vidare snygg men det är väl så det ska vara. Sen tog vi en kaffe på Peace&love kafét, provade lite bhar och åkte hem. Gick en sväng på Röda korset också.
Kom hem, var allmänt jävla deprimerad och ensam. Drack kaffe, tittade på Broder Daniel Forever och tänkte på mormor som skulle ha fyllt 84 idag. Har sovit så lite att jag börjar gråta över vad som helst. Sen gjorde jag soppa, och funderade på att baka men istället städade jag frenetiskt i en timme. Det var så himla skönt. Känner mig så himla fel just nu, allting är påfrestande och jag bara drömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0