Om vi bara vore något mer, mer än bara nästan lika snygga

Jag är ledsen. Det är någonting som jag inte riktigt vet vad det är. Det gör bara ont och river överallt. Och jag vet inte ens varför jag är ledsen. Det är inte som vanligt på något sätt, det är slutet på någonting. Eller så kanske jag bara ångrar mig, som jag alltid gör. Jag ångrar mig alltid. Jag ångrar inte saker jag gjort, bara saker jag inte gjort. Det är det som gör mig ledsen kanske. Och att jag inte ger någon en chans, jag är förstörd av saker jag inte ens förstår. Behöver se någonting annat än gamla händelser spelas upp framför mina ögon. Jag vill bara åka iväg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

komsikomsi!

2010-08-03 @ 18:11:18
Postat av: Räven

å, puss finisen. önskar att jag fortfarande kunde flytta lite på mig så att jag nådde att krama dig

2010-08-03 @ 22:43:54
Postat av: jonna

när kommer du hit så jag får krama dig? imorgon? <3

2010-08-04 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0