Och du får ingenting av mig

Hej!
Har haft det fantastiskt roligt sen i lördags, vill stanna kvar här föralltid. Kom hit på eftermiddagen på lördagen och lämnade bara mina saker här hos Erik sen drog jag till Jonna, Elin och Matildas lägenhet där dem hade beställt sushi. Anna, Jennie och Carro var också där. Vi åt och sen spelade vi diverse spel, det var roligt. Inte lika roligt att jag åt en matsked malt kaffe som satt kvar i tänderna hela kvällen typ.
Vi dansa, lekte musiklekar och limbo osv. Det var kul. Jonna bjöd på tequila och Elin bjöd hela tiden på kokos shottar och likör 43. Sen kom Jossic, Linus och två random snubbar. Vi skulle på någon klubb som hette Sommar men när vi väl kom dit ångrade sig alla och vi skulle till nivå 22 istället för billig öl, när vi hade letat efter de stället i typ en timme och hamnat i en park med harar så kom vi tillslut fram och fick veta att dem hade stängt klockan ett. Vi drog och badade istället. Kom hem till lägenheten sent så jag sov kvar, fick en hel säng för mig själv.
Dagen efter gick vi upp relativt tidigt och åt frukost, sen somnade jag om igen. Vaknade halv två och då var bara Elin och Jonna kvar. Vi gjorde pizza och titta på film, fast det var bara jag som titta. Sen åkte vi till Långholmen och satt utanför en konsert med Laleh och Lars Winnerbäck. Sov kvar hos Jonna igen.
Igår åt jag frukost med Jonna innan jag åkte till Eriks lägenhet. Då började jag känna mig sjuk men åkte iallafall ner till Odenplan, köpte tyg, tittade i secondhand affärer och köpte kaffe. Sen slussen, men orkade ingenting så jag gick in på Konsum och handlade mat sen åkte jag hem. Däckade i sängen framför typ csi, criminal minds osv. Men åkte en sväng till Jonna och tittade på sex and the city innan jag åkte hem. Då kände jag mig allvarligt sjuk och kunde inte sova, kokade soppa och drack vatten och åt strepsils och läste tidningar. Somnade tillslut in i någon dvala.
Vaknade av att min hals var en motorsåg. Och den har vart så sen dess. Gråter lite, orkar inte vara sjuk här och nu. På fredag kommer Frida och Sofia hit och på lördag kommer Petra och Emelie hit. Och Jonna åker antagligen på fredag till Göteborg och går på way out west, dör så jävla avundsjuk. Jonna fyller år idag, och jag är sjuk. Vill inte.
Tycker synd om mig själv, äter koppnudlar, snabb cappuccino och litervis vatten. Hoppas på ett mirakel. Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

stinisen, jag kommer sakna dig! men jag hoppas att vi kan ses snart! :)

2010-08-11 @ 16:28:43
URL: http://sarafri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0