Kan vara allting du önskat

I onsdags åkte jag in till stan och mötte Tanya på stan, hon har nyss flyttat dit. Vi drack latte på muffin bakery och mötte sedan upp Nesrin, en tjej jag gick med i högstadiet. Det var fint att ses igen efter 5 år. Sen mötte vi upp Jonna när hon slutade, åt på McDonalds vid centralen tills Fia anlände från Falun.
Vi drog till Skinnarviksberget med en varsin flaska vin. Bella kom dit efter jobbet och även Elin. Vi drack och satt tills det mörknade. Då åkte jag, Jonna, Tanya och Fia till Dovas och drack billig cider. Sen skulle vi till något annat ställe, men vi hitta inte dit så jag och Jonna åkte hem till var och en.
Fia och Tanya kom hem till Erik senare och vi somnade stenhårt.
På torsdagen vaknade vi helt okej tidigt, duschade och gjorde oss klara. Sen åkte jag och Fia till Slussen och gick runt lite, jag handlade en skitfin mörkblå sammetsklänning på stadsmissionen och så drack vi kaffe ute i en park i solen. Åt falafel på Jerusalem kebab och åkte sen till hötorget, Fia letade efter en snygg outfit men vi var rätt döda så när klockan var halv åtta åkte vi till Max och käkade istället, Fia bjöd eftersom att jag var fattig.
På kvällen åkte vi till Kellys för att kolla när Tanya provjobbade, vi kom först inte in för det var 23. Vi köpte öl och fick en shot, sen åkte vi med Djurgårdsfärjan fram och tillbaka för att det är så fint att åka båt. Speciellt i mörkret. Det blev sent, så vi åkte till Eriks lägenhet, tittade på Criminal Minds och CSI och somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0