You can cry when you get older

En till dag. Idag har jag också haft något flow och jobbat röven av mig. Det blir mer kläder, tror att jag hinner men det gör jag inte. Har bara för mycket idéer. Eller vem vet, jag kankse gör världens bästa grej.
Har inte hunnit skriva någonting än, ska göra det när jag får tid. Om hur jävla bra det var i Stockholm, om andra saker än att sy och om vad som helst.
Idag har jag iallafall: ja, vart i skolan, åkt tåg hem där jag somnade hela tiden, läste lite och åt hallonmuffins. Gått till röda korset och köpt tre ramar, ett linne och en bok. För femtio kronor, älskar. Sen gick jag hem snabbt, för jag hade så hemskt ont i mina fötter. Drack cola, såg på dålig tv och sydde paljetter. Lyssnade på musik och drack kaffe med mamma. Efter att ha kollat på något före-eurovisionsongcontest gick jag till Sofia en sväng för lite ventilation från allting, vi såg cougar town och talkade och jag ska sy upp hennes gardiner för en kaffe, fair. Nu är det sleepingtime, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0